czwartek, 23 lutego 2012

nalina

Haiii :3 Więc. Piszę coś, miałam nie pisać, ale jakoś spać mi się nie chce :) Wczoraj napisałam, że będę musiała wziąć dzisiaj trzy kropki, a nie wzięłam żadnej ^^ i bardzo dobrze. Po szkole do domu, potem pojechałam do Bammiie i się brechałyśmy i wgl ^^ wróciłam do domu o 19, szczerze? miałam przyjść i lekcje robić, ale jakoś mi to inaczej wyszło :) Nic nie zrobiłam, nawet książek nie otworzyłam, polski zrobię rano, a na matmie kropkę wezmę, nie ogarniam tego + pyta nas z całej drugiej klasy. Porąbało ją :) Posiedziałam troche na kompie, przez godzinę wybierałam zdjęcie profilowe i to duże na fb xDD Poszłam się kąpać. Wróciłam, weszłam na iasian, a tam stypa jak nie wiem co. Przyszedł Josh, pogadałam z nim chwile i poszłam. Mam ochotę obejrzeć Tokyo Drift, szczegół, że ten film będę chyba oglądała 6 raz, ale za każdym razem go jeszcze bardziej kocham :) Jutro muszę iść do miasta, do naturyy ;) W sobotę pieczemy z mamą ciasteczka takie mega pyszne ^^ omg, chce już pojechać do babci, chcę wziąć aparat i w końcu będę mogła nagrywać coveryy :D Tylko nie wiem kiedy jadę. Chciałabym już jak najszybciej zacząć je nagrywać :D Jak jakiś już wstawię na yt to wstawię też tutaj :) Ogólnie jestem inteligenta słuchając enter the ninja przed zaśnięciem, ale oo nie moja wina :) Ogólnie weekend zapowiada się mega pracowity muszę się bardzo dużo uczyć :c ale damy rade :) Chcę już 7 marcaaa, proszę żeby zrobili to w środę, omg, umarłabym :)


boje się.








1 komentarz:

  1. Fajnie piszesz, miło się czyta :)
    zapraszam do mnie, liczę na komentarz:
    http://everyteardropisawaterfall23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń