niedziela, 19 lutego 2012

paradise





~PARADISE

więc, nie wiem o czym będę tutaj pisała, ale o czymś muszę. Nie potrafię, nie prowadzić żadnego bloga czy coś. Z fbl już skończyłam ^_^ Więc, nazywam się Ania hehe XD nienawidzę jak ktoś pisze hehe, to takie wkurzające, ale nvm,  Mam 14, w krótce 15 lat. Chodzę do 2 gimnazjum. Mam wspaniałe 4 przyjaciółki :D Moim hobby jest taniec. Tańczę od zawsze.  Obecnie uczęszczam na zajęcie do STTT. Poza tańcem interesuję się kulturą Azjatycką. Kocham wszystko, co jest związane z Azją. Najbardziej zakochana jestem w Południowej Korei [nie mylcie z północną xD]. Uwielbiam także Japonię oraz Chiny. Co do muzyki, nie ograniczam się do jednego gatunku. Lubię pop, r&b, hh. Ale przede wszystkim słucham kpopu, jpopu oraz jrocka. Ale najwięcej słucham kpopu xD Jestem fanką boysbandów. Tak, każdy teraz pomyślał o Backstreet Boys oraz US5. hahaha nie no, jestem zakochana w koreańskich boysbandach oraz jednym brytyjskim. Najbardziej kocham Super Juniorów ahha wiem genialna nazwa, ale strasznie ich kocham, a drugi brytyjski, to jak za pewnie każdy wie chodzi o One Direction.W wolnym czasie, jesli pogoda odpowiada spotykam się z przyjaciółmi ahah jak to brzmi. A jak nie to można mnie spotkać w jednym z pokoi tinychatu I ASIAN AND I KNOW IT, jest to jeden z najpopularniejszych azjatyckich pokoi na tc, jestem tam moderatorem, więc uważajcie co piszecie xD. Kocham także mojego tumblra woonderfull bez niego ani rusz, gdyby mieli mi go skasować zabiła bym :D Możecie mnie follować :) co jeszcze. Jak na razie, nie mam chłopaka. Bo kurde, no.  No nie ma ładnych. A jak są to nie z Kolobrzegu. Ja jestem wymagająca i to bardzo. Nie musi być to Azjata, naprawdę zniosę polaka, ale żeby no nosił rurki. Mam obsesję na punkcie chlopaków chodzących w rurkach. To takie seksowne ahhah mają piękne dupska w rurkach *_* Awh, zapomnialabym! Żyję sobie w malym jak dla mnie mieście zwanym Kołobrzeg :D posiadamy morze, które prawie zawsze jest zimne -.- Zdjęcie, które wstawiłam zostało zrobione wczoraj, przez Klaudię. Ładne nie? :) Tym czasem napisze coś jutro, nie wiem jeszcze co, ale napiszę :D I od razu piszę, to nie bedzie prowadzone na takiej zasadzie jak prowadziłam fbl. Bo zmieniam życie ahha dobrze to brzmi, ale to prawda. Pa<3

awh so cute NOM NOM NOM NOM <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz