środa, 22 lutego 2012

blue

Sieemka :3 Miałam napisać coś wcześniej, ale mi nie wyszło. Uczyłam się :) Dzisiaj poprawiałam biologię i dostałam 4. Została mi jeszcze matma i chemia. Dzień spęczony z Klaudią. Tańczenie warriora i te sprawy ^^
Jakoś robienie lekcji mi nie wyszło. Biorę jutro kropkę z polskiego, matmy i biologii. Za dużo nauki. Przepisałam prawie wszystko to, co miałam z historii przepisać :) Dzień mile spęczony. Zadania na dziś: napisz do ładnej dziewczyny, żeby sie uśmiechała przez 3 dni. miło mi sie zrobiło, jak dostałam pm od Seoula (awhh jego tata jest polakiem), Kona i Richiego, czy jak mu taam :) No, właśnie przepisuję biologię i tak sobie siedzę :)

Omg. Ostatnio zauważyłam, że strasznie, ale to strasznie patrze tylko na wygląd. Kiedyś się upierałam, że na charakter bardziej patrze. Ale cóż. Wyszło szydło z worka i sama stwierdziłam, że tak nie mogę. No wiadomo, że charakter się dla mnie liczy. No tak! :D No ale, no, facet musi wyglądać. No nie moja wina noo. Nie chce patrzeć bardziej na wygląd. Staram się. No ale jak pisze do mnie taki A**** (nie będę pisała jego imienia, bo nie mogę no xD), no to proszę was. No niech on się odczepi ode mnie! No Azjata, super. Ale nie wygląda. Chociaż z charakteru to też mi nie za bardzo. I te jego teksty. Proszę was -.- Wymagająca jestem, no wiem :D Jak jeszcze znalazłam takie piękne zdjęcie no to nic dziwnego xD No a co, jeśli okazało by się, że ten mega przystojny facet. jest zjebany z charakteru? Ale by miał u mnie przerąbane xD Musiał by się zmienić ^^


Szczerze? Sama nie wiem o czym napisałam, po prostu jakoś tak wyszło, że piszę o tym xD Nie wiem kiedy będzie następny post. Niedługo, to mogę powiedzieć :) A ja żegnam, wracam do pisania bio i idę spać pa <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz